Re: jeszcze o BB

Autor: Wojtek (admin_at_prv.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 18:05:59 MET

> Dwa posty wyzej pisales ze sam tlumaczyles kobitce ze obrazki z palcem
> w srodku pojawily sie w ksiedze gosci i to nie jest wina webmastera.

tak. ona jednak tego nie uznala i poprosila o usuniecie. W rzeczy samej -
czlowiek mogl troche przypilnowac wpisy w ksiedze gosci (zrobil to tyle, ze
po fakcie). Nie byloby sprawy ! TVN nie wyssal sobie z palca zarzutow. W
rozmowach z nimi odnioslem jak najbardziej pozytywne wrazenie - BB chca
reklamowac i na innych serwisach i z checia udostepniaja materialy oraz
przymykaja oczy na stosowanie logo BB w innych serwisach. Trudno sie dziwic,
ze reaguja i oczekuja reakcji jesli ktos wykreca im podobny numer.

Powiedzialem przeciez wlascicielowi domeny, zeby sie dogadal z TVN a nie
bedzie problemu i dostanie domene z powrotem. Jesli tylko sie dogadaja
domene odblokuje w 3 sekundy.

> Mogles ja skierowac pod adres admin_at_onet.pl - powinni miec dobre
> kontakty...

moglem. I co z tego ?

Szukasz dziury w calym, sensacji gdzie jej nie ma. Co charakterystyczne -
ludzie uwazaja, ze silniejszy nie moze miec racji a ma ja tylko dlatego, ze
jest silniejszy. Troche obiektywizmu.

Zreszta - nie martwmy sie za uzytkownika.

Moje (PRV) intencje byly jak najbardziej uczciwe inikt nie chcial wyrzadzic
krzywdy.

W.