Re: jeszcze o BB

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 17:20:20 MET

In article <ukimatkp59t2qd27e164vk6vsa1msbt6nd_at_4ax.com>, Marcin
Jagodzinski wrote:
>On Sun, 11 Mar 2001 09:33:30 +0000 (UTC), Iradek_at_tychy.nIet.pl (Radoslaw
>Kojdecki) wrote:
>Co tu widzisz fair w przekierowywaniu domeny po jednym telefonie? Na
>dodatek kwestia tej pornografii na stronach jest problematyczna, ja niczego
>tam takiego nie znalazłem. Ale oczywiście jak ja bym zadzwonił to był by to
>"social engineering", a jak zadzwonił TVN, to Wojtek zachował się fair.
>
>Niech TVN dostarczy wyrok sądu, to jest jakaś podstawa do zdjęcia domeny.
>Casus etoy.com się powtarza.

PRV.PL jest prywatna domena EnterNet'u i Wojtek moze sobie z nia zrobic
to, co Mu sie zywnie podoba. To, ze zaproponowal "powrot" starego
redirecta to wlasnie Jego wolna wola. Autor strony czytal regulamin (a
przynajmniej powinien).

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail