Re: jeszcze o BB

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 10:56:06 MET

On Sun, 11 Mar 2001 09:33:30 +0000 (UTC), Iradek_at_tychy.nIet.pl (Radoslaw
Kojdecki) wrote:

>Daj spokoj. Wojtek (i ogolnie PRV.PL) zachowal sie fair.

Co tu widzisz fair w przekierowywaniu domeny po jednym telefonie? Na
dodatek kwestia tej pornografii na stronach jest problematyczna, ja niczego
tam takiego nie znalazłem. Ale oczywiście jak ja bym zadzwonił to był by to
"social engineering", a jak zadzwonił TVN, to Wojtek zachował się fair.

Niech TVN dostarczy wyrok sądu, to jest jakaś podstawa do zdjęcia domeny.
Casus etoy.com się powtarza.

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl