Re: jeszcze o BB

Autor: Cynik (cynik_at_interia.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 21:59:31 MET

Użytkownik "Radoslaw Kojdecki" <Iradek_at_tychy.nIet.pl> napisał w wiadomości

> PRV.PL jest prywatna domena EnterNet'u i Wojtek moze sobie z nia zrobic
> to, co Mu sie zywnie podoba. To, ze zaproponowal "powrot" starego
> redirecta to wlasnie Jego wolna wola. Autor strony czytal regulamin (a
> przynajmniej powinien).

szkoda, ze zanim zrobil dobrze Pani z z TVN zapomnial, co sam (?) kiedys
napisal w pkt 11 Regulaminu PRV.PL:

"EnterNet nie ponosi absolutnie żadnej odpowiedzialności za materiały
publikowane przez użytkowników. Wszelkie skargi na zawartość stron, prośby o
usunięcie itp. będą ODRZUCANE. Nie udostępniamy też żadnych logów,
informacji o użytkownikach organom innym niż wymienionym przez prawo (w
zgodzie z procedurą)" http://www.prv.pl/hregulamin.html

Ktos tu napisal, ze BB uczy komformizmu... - calkiem trafna uwaga ;)

pozdrawia

Cynik