Re: jeszcze o BB

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 17:09:30 MET

On Sun, 11 Mar 2001 16:57:03 +0100, "Wojtek" <admin_at_prv.pl> wrote:

>Nie mialy nic wspolnego z BB w takim sensie, ze nie byly to zdjecia z TVNu a
>zdjecia jakis 'obcych bab'. Jak bys zobaczyl za przeproszeniem pipke z
>palcem w srodku na stronach poswieconych BB to przyznasz ze mogloby to
>sugerowac, ze zdjecia pochodza z TVNu. I o to poszlo.

To straszne. Biedny ten TVN, nie może pokazać z palcem w środku, a przecież
zwiększyłoby to oglądalność. Pies ogrodnika ;-)

>bez konentarza.

Właśnie. Ja rozumiem, że jej zależało na usunięciu strony. Nie wiem
dlaczego to miałby być jakiś argument.

>no i co z tego wynika w sprawie BB ??

To, że wyręczasz sąd, stając po prostu po stronie silniejszego i tłumisz
wolność wypowiedzi w Internecie.

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl