Re: jeszcze słówko o TVN

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 17:03:13 MET

Pewnego dnia, a było to Sun, 11 Mar 2001 16:58:45 +0100 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl> i powiedziała:

><żaba mode>Zdziwiony?</żaba mode>
>
>Przecież ten program to jedna wielka manipulacja.

Prywatna firma, prywatny serwer - ich sprawa co robią.

  eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |                  "Któż równa
 <eloy_at_transilvania.eu.org> :                   Do gówna?"