Re: Tonid vs. K. Czuma, było: Re: Bezprawne

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 12:57:56 MET

fidor_at_ahoj.pl (Adam Kułagowski) wrote:
> Nie wiem co sadzic

Może zostawić ich żeby się gryźli sami?

> Wiele osob na polipie chwali sobie kontakty z Tonidem nie zauwazylem
> zas nikogo kto wypowiadalby sie pochlebnie o Krzysztofie
> Czumie. Jego dosc szczegolne wypowiedzi o NASKu swego czasu,teraz
> grozenie ludziom sadem nie nastawia mnie pozytywnie do tej osoby.

Mnie też nie - ale to, że go nie lubię nie powinno wpływać na ocenę
sprawy. A grożenie sądem rozumiem - wypowiedzi stwierdzające przed
wyrokiem sądu bezprawność jego działania godzą w dobre imię firmy
Elektron. Jako jej współwłaściciel ma obowiązek jego bronić. I IMO
lepiej żeby to robił przed sądem niż np. publikując oczerniające
Tonida artykuły w prasie - choć na pewno jest to mniej efektowne.

> Przykro mi ale tak to widze. Chetnie uslyszalbym jakies fakty
> przemawiajace za K.Czuma

IMO takim faktem jest jego zachowanie w tej sprawie, to że zamiast do
publiczności odwołuje się do prawa - ale nie twierdzę, że ma rację.
Za mało wiemy żeby przesądzać, wciąż znamy wersję tylko jednej ze
stron konfliktu. Poczekajmy - z tego, że K. Czuma jest tu nielubiany
nie wynika, że nie ma racji.

ps. Proponuję zakończyć wątek.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Gdyby niusy były nowoczesne byłyby przechowywane na serwerze klienta i