Re: Tonid vs. K. Czuma, było: Re: Bezprawne przejecie nazw domen przez Elektron sp. z o.o.

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 22:44:09 MET

On 09 Mar 2001 22:14:50 +0100, smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org> wrote:
>fidor_at_ahoj.pl (Adam Kułagowski) wrote:
>[...]
>
>Szczerze mówiąc podziwiam Tonida. Coraz bardziej. Znów udaje mu się
>wciągnąć zdawałoby się myślących ludzi w swoją prywatną wojenkę.
>I chyba wszyscy już wydali wyrok, eh. A wydawało się, że dotychczasowe
>jego wyczyny powinny dać kilku osobom do myślenia.. zresztą z drugiej
>strony też.

Nie wiem co sadzic - czytalem dosc niepochlebna wypowiedz dot. Tonida z
drugiej strony obserwuje od dluzszego czasu zachowanie pana Czumy i to ze
zachowuje sie jak go opisuje Tonid daje duzo do myslenia.

Wiele osob na polipie chwali sobie kontakty z Tonidem nie zauwazylem zas
nikogo kto wypowiadalby sie pochlebnie o Krzysztofie Czumie. Jego dosc
szczegolne wypowiedzi o NASKu swego czasu,teraz grozenie ludziom sadem nie
nastawia mnie pozytywnie do tej osoby.

Przykro mi ale tak to widze. Chetnie uslyszalbym jakies fakty przemawiajace za
K.Czuma (bo jakos nie chce mi sie wierzyc w bialo-czarna rzeczywistosc) ale
poki mam takie a inny opis rozwoj sytuacji na newsach nie mam zbyt szerokiego
wyboru(mimo iz pragne zachowac obiektywizm)

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
Trill: The musical equivalent of an epileptic seizure.