Re: Tonid vs. K. Czuma, było: Re: Bezprawne przejecie nazw domen przez Elektron sp. z o.o.

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 14:00:57 MET

On 10 Mar 2001 12:57:56 +0100, smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org> wrote:
>Może zostawić ich żeby się gryźli sami?

To staram sie robic. Bardzo mnie zdenerwowalo grozeniem sadem przez p. Czume
co opisalem w swoim poscie - ze takim postepowaniem daje argumenty do reki
przeciwnikowi, oraz nie zaskarbia sobie sympatii na tej grupie.

>Mnie też nie - ale to, że go nie lubię nie powinno wpływać na ocenę
>sprawy. A grożenie sądem rozumiem - wypowiedzi stwierdzające przed
>wyrokiem sądu bezprawność jego działania godzą w dobre imię firmy
>Elektron. Jako jej współwłaściciel ma obowiązek jego bronić. I IMO
>lepiej żeby to robił przed sądem niż np. publikując oczerniające
>Tonida artykuły w prasie - choć na pewno jest to mniej efektowne.

Sam z niecerpliwoscia czekam na orzeczenie sadu bo sprawa jest ciekawa. Co
ciekawe pan K.Czuma w zadnym poscie nie stwierdzil ze rejstrowal domeny na
klientow, za to zaczal stosowac taktyme "A u was bija murzynow". Moze pokutuje
u mnie stereotyp tylko winny sie tlumaczy.

>IMO takim faktem jest jego zachowanie w tej sprawie, to że zamiast do
>publiczności odwołuje się do prawa - ale nie twierdzę, że ma rację.
>Za mało wiemy żeby przesądzać, wciąż znamy wersję tylko jednej ze
>stron konfliktu. Poczekajmy - z tego, że K. Czuma jest tu nielubiany
>nie wynika, że nie ma racji.

Nie to mi przeszkadza- pan Czuma zaczal grozic sadem wypowiadajacym sie w tym
watku a to juz lekka przesada.

>ps. Proponuję zakończyć wątek.
Za. FUT warning.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
Nostalgia isn't what it used to be.