Re: zgłoszenie "newsa" na portalach?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 12:04:18 MET

Przemysław Gubernat wrote:
>BTW to ktoś jednak ogląda to cuś ? Mam dość oglądania dziwaków na ulicy, w
>TV molę rozrywkę.

już się dowiedziałem z GW, że muszę słuchać disco polo i oglądać seriale
brazylijskie, jesli BB mnie zainteresował
nawet, jeśli praktycznie nie oglądam telewizji poza HBO, bo wszystko, od
"szansy na sukces" do nowoczesnych teleturniejów powoduje u mnie odruch
wymiotny
być może to przez to, że ten program zupełnie nie pasuje do TVN - nie bije
od niego tak mocno sztucznością - a wczoraj zupełnie chyba stracili kontrolę
nad uczestnikami

--
Don't talk to strangers
'Cause they're only there to make you sad