Re: zgłoszenie "newsa" na portalach?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 12:08:33 MET

Zbigniew Cofala wrote:

>Jak wysłać newsa w portalach? Możesz podkręcić jasność pytania?

masz rację, przepraszam, chodziło mi o to, jak wysłać coś "do" portalu,
aby administrator czy zarząd onetu, wp, rozważył to i być może umieścił
jako wiadomość, coś takiego jest np. na LinuxNews

>A co zrobił?

praktycznie nic, poza wyłączeniem transmisji w Internecie i przez satelitę
w pewnym momencie - przynajmniej do rana
biorąc pod uwagę zawartość www.bigbrother.tvn.pl to może rzeczywiście nic
się nie stało, w "1984" to się chyba nazywało naprawianiem historii?

--
They say that life's a carousel
Spinning fast, you've got to ride it well