Re: Firmy adserverowe - jakie sa Wasze opinie?

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 12:20:40 MET

On Sat, 10 Mar 2001 11:15:18 +0100, "Pawel Wimmer" <pwimmer_at_www-mag.com.pl>
wrote:

>Tu nie ma co deliberowac. Jak sie ma cwierc czy pol miliona odslon, trzeba
>zaczac z kims wspolprace i patrzec na wyniki. Gdybym sie uparl, moglbym ropoczac
>od razu prywatna dzialalnosc z milionem page views miesiecznie (tyle, co
>startujacy portal), ale powstaje pytanie, czy rynek reklam jest na tyle duzy.
>Anyway, warto probowac.

Jest niestety bardzo mały. Mój kolega prowadzi stronę o 50.000 odsłon stron
dziennie i nadal jest mu bardzo trudno osiągnąć przychody z reklamy. Duże
znaczenie ma branża. Serwisom finansowym znacznie łatwiej znaleźć sobie
reklamodawców, choćby publikowały te same informacje, co 10 innych stron.

Pozdrowienia

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl