Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 14:14:58 MET

On Fri, Mar 09, 2001 at 01:05:55PM +0100, Tomasz Nidecki wrote:

> - X zapytany o gwalt na anonimowej staruszce stwierdza, ze wszystko bylo
> przed faktem dogadane i ze zadnego gwaltu nie bylo, odbyl z nia stosunek
> seksualny za jej zgoda. Niestety X nie ma na jej zgode zadnego dowodu, a
> to, ze staruszka ma zlamana szczeke i sa dowody na uzycie sily (rozdarte
> ubrania, odciski palcow) to oczywiscie staruszka sama sobie swiadomie
> zrobila. Dodatkowo X stwierdza jeszcze, ze nigdy zadna inna staruszka
> nie oskarzala go o gwalt i ze to jest niezly wynik jak na 25 lat jego
> zycia na tym swiecie.

Oraz ze to jej wina, bo przeciez prowokacyjnie spacerowala po ulicy, bedac
kuszaco ubrana w getry i kufajke.

Jesli by natomiasty przeczytala przepisy chodzenia po ulicy, opublikowane
zawsze na drugim koncu ulicy, to jasno by bylo widac ze chodzac po niej moze
sie spodziewac roznych atrakcji.

--w

ps. Getry i kufajka to po mojej nauczycielce od polskiego z daawnych lat.

ps2. Nie wiem komu by nalezalo wspolczyc za gwalt na niej ...

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip