Re: Kodeks Internauty 2 - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 23:53:49 MET

On Sat, 10 Mar 2001, Piotr Kucharski wrote:

>+ Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl> wrote:
>+ > Obawiam się że nie tak prosto: ruch, który może wygenerować
>+ > (fizycznie !) Kłoczek jest niczym w skali operatora;
>+
>+ Obawiam się, że nie słyszałeś o choćby smurfie,

 Pewnie słyszałem, nie kojarzę nazwy z działaniem.

>+ o innych atakach DDoS nie wspominając.

 Pomińmy atak polegający na "wzmacnianiu" (dzięki mechanizmowi
powielania broadcastów na interfejsie lokalnym i umiejętności
propoagowania ich "na zewnątrz" przez urządzenia CISCO).
 W tych warunkach - mówię o *operatorze* (poproszę nie sugerować
że jeśli operator i dostawca usług to ta sama firma to mogę na
złość zrobić dostawcy żeby "ugryźć" operatora :>) to jakie
jeszcze DenialOfService mogę zaaplikować ?

 Zaciekawiony - Gotfryd
[autentycznie, nie siedzę supełnie na bieżąco w temacie]

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.