Sciaganie calych grup news.... nieco NTG

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 12:35:38 MET

Witajcie,

Od niedawna posiadam lacze stale (Tele2) i zastanawia mnie kwestia
sciagania calych newsgrup (binarnych). Wiem, wiem... powiecie o
generowaniu zbednego ruchu w sieci itd... ale to naprawde grupy, z
ktorych tak czy inaczej sciagalbym wszystko. Jaki czytnik polecacie ?
Obecnie uzywam XNews... Macie na tym polu jakies doswiadczenia ?

Pozdrawiam,
Wojtek