Re: Sciaganie calych grup news.... nieco NTG

Autor: kris (kris_at_spamtrap.newsguy.com)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 16:32:12 MET

On 8 Mar 2001 12:35:38 +0100, skrzyp_at_hot.pl (Wojciech Skrzypinski)
wrote:

>Od niedawna posiadam lacze stale (Tele2) i zastanawia mnie kwestia
>sciagania calych newsgrup (binarnych). Wiem, wiem... powiecie o
>generowaniu zbednego ruchu w sieci itd... ale to naprawde grupy, z
>ktorych tak czy inaczej sciagalbym wszystko. Jaki czytnik polecacie ?
>Obecnie uzywam XNews... Macie na tym polu jakies doswiadczenia ?

do dużych binarek całkiem niezły jest NewsRover
binarki pocięte na kawałki ściąga właśnie kawałkami :) co pozwala ci
na kontynuację ściągania posta po rozłączeniu i ponownym połączeniu w
przeciwieństwie do Agenta. aha po rozłączeniu sam robi reconnect

pozdrawiam,
kris