Re: Skrajna polityka NASKu wobec mnie, biednego.

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 21:40:57 MET

Tomasz Jarzynka wrote:
>tyle słyszy się o rejestracji domen microsoft.pl, cnn.pl, www.pl
>itd itp. A ja tymczasem, jak ta szara myszka, złożyłem wniosek o
>zarejestrowanie domeny, dajmy na to, dupatam.pl. W uzasadnieniu
>podałem, że firma A, wnioskodawca, jest jedynym przedstawicielem
>firmy dupatam w Polsce. Na początek powinno wystarczyć.
>
>I co? I po tygodniu dostaję od nasku pisemko, że mam im doręczyć
[..]
>się w dni siedem. A doliczmy, że teraz cały management jest na
>targach i kupa. Pozostaje wrzucić granat do NASKu, sterroryzować
> [...]

Ale masz problemy - ja od _września 2000_ czekam na rejestrację
domeny, ostatnio jesteśmy na etapie poleconych, ponieważ 2 razy faks
poszedł po czym po 7 dniach dostawaliśmy e-mail "faks nieczytelny".
Robię zakłady od czwartku czy teraz będzie "polecony nieczytelny".

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-