Re: Skrajna polityka NASKu wobec mnie, biednego.

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 21:57:21 MET

____at_pse.pl (Andrzej Bursztynski) wrote:
> Ale masz problemy - ja od _września 2000_ czekam na rejestrację
> domeny, ostatnio jesteśmy na etapie poleconych, ponieważ 2 razy faks
> poszedł po czym po 7 dniach dostawaliśmy e-mail "faks nieczytelny".
> Robię zakłady od czwartku czy teraz będzie "polecony nieczytelny".

No proszę - a ja takich problemów jakoś nie mam. Jedno na co mogę
narzekać, to że od kilku dni próbuję dodzwonić się na ich numer (ten
kończący się na 300) i się nie udaje - jak nie zajęty to nikt nie
podnosi..

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Poproś kogoś z Wawy, niech ci podeśle butelkę wody z kranu, to będziesz