Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sat 03 Mar 2001 - 22:14:22 MET

Tomasz Nidecki <tonid_at_tonid.net> wrote:

[...]
> Przeczysz sam sobie. Jesli numery mozna przenosic w obrebie jednego
> operatora to nie ma tu zmiany dostawcy uslug wiec to nie jest sytuacja o
> ktorej piszemy. A powiedz mi jak w Erze dostac numer 0-501?

Ktos tu dal przyklad niemiecki. Chodzilo mi jedynie o to, ze technicznie
mozna i numery i domeny. W numerach to nie jest przyjete, a w domenach
jest. Pewnie to wplyw konkurencji, bo w 96' domeny tez bylo trudno
przeniesc (wlasciwie trudno bylo miec adres w przenosnej domenie).

[...]
> Porownam te sytuacje dla Ciebie z inna, analogiczna. Wyobraz sobie ze
> wymyslasz jakies haslo i chcesz je zarejestrowac w urzedzie patentowym
> jako nazwe zastrzezona. Prosisz o to swojego prawnika, a prawnik
> oczywiscie, rejestruje, ale na siebie, a nie na Ciebie. I nie informuje
> Cie nawet o tym, informuje jedynie, ze haslo jest zarejestrowane i mozna
> sie nim prawnie poslugiwac bez problemow ze ktos inny je zagarnie.

> Dokladnie tak sytuacja wyglada tutaj.

OK, no dobra, kapituluje. Przekonales mnie, przynajmniej odnosnie tego
przypadku. Jesli robiles to majac na mysli powyzsze, a wyszlo inaczej, to
po prostu zostales nabrany.

Pozdrawiam
D.M.

--