Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_dziupla.eu.org)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 17:25:08 MET

Tomasz Nidecki <tonid_at_tonid.net> pisze, co następuje:

[40 linii ciach - AB]

> W czasach kiedy ja rejestrowalem swoja domene (i np. Latos) Elektron
> nie dawal zadnego wniosku do wypelnienia. Wystarczylo wyslac im
> maila, ze chce sie zarejestrowac taka a taka domene i robili to.
> NASK wtedy nie dzialal tez tak, jak teraz (nie byl tak otwarty na
> przecietnego zjadacza chleba), a moja wiedza techniczna w zakresie
> DNS-ow, domen, itp. nie byla na tyle wysoka zeby pytac o takie
> rzeczy, jak wniosek do NASK-u. Ze strony Elektronu rejestrowanie na
> siebie domeny zleconej przez klienta mozna okreslic jako zerowanie
> [...]

Cóż, było patrzeć kontrahentowi na ręce, co przydaje się bardzo.
<kryptoreklama>Mój provider załatwia sprawy związane z rejestracją
domen jako mój przedstawiciel, do czego ma stosowne pełnomocnictwo,
ale domena jest rejestrowana na rzecz mojej firmy. Co więcej, sami
taką formułę proponują, żeby zachować jasną sytuację.</>

--
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki        tel: (0-71) 342 68 22