Re: Efektywnosc lacza komutowanego - rozwazania czysto akademickie :-)

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Tue 27 Feb 2001 - 21:31:12 MET

> O, to niedaleko mnie... c.a. 6 km, celuję na Wawer, Anin, Radość, lub
> południowe Śródmieście, północny Mokotów... ?

No, Sławciu, musisz troszkę sprecyzować, gdyż z Anina na bliski Mokotów, to
jest kawałek ;-)
Jeśli ktoś ma mapy lokacyjne dla kurcwajlowców, to może powie mi położenie
ulicy Kochanowskiego i Narwik we Warszawie, jeśl łaska.

Pozdrawiam!

Rico, kiedyś, kiedyś 11 m i President Jackson (Made in France :-)
warschau_at_post.pl