Re: Efektywnosc lacza komutowanego - rozwazania czysto akademickie :-)

Autor: Sławek Solak (sp5sjt_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Feb 2001 - 22:31:22 MET

Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <warschau_at_post.pl> napisał w wiadomości

> No, Sławciu, musisz troszkę sprecyzować, gdyż z Anina na bliski
Mokotów, to
> jest kawałek ;-)

No, faktycznie, z tym Aninem zlekka przesadziłem... Pozostaje Mokotów.

> Jeśli ktoś ma mapy lokacyjne dla kurcwajlowców, to może powie mi
położenie
> ulicy Kochanowskiego i Narwik we Warszawie, jeśl łaska.

Wystarczy, jeśli GPSem odczytasz współrzędne, to da isę później
przeliczyc na zapis literowo-cyfrowy.
Kwadrat (tak się tylko mówi, bo to prostokat) ma wymiar ok 4x6 km z
grubsza ujmując... wyleciało mi ze łba który kierunek jest po 4, ktry po
6 km....
Dokładniejsze współrzędne mogą pozwolic zlokalizowac BTS spamera
GSMowego i spowodowac następnie wysłanie z tego beca czegos, co by
spowodowało explozję karty SIM... :>
Może wreszcie by nie trzeba było mysleć o moderowaniu grupy ?

Hm... wczoraj zrobiłem mały rekonesans i stwierdziłęm, że poleciała już
jedna K66, na ząbkowskiej. Rychło w czas to mówię, ale rzadko skanuję
Warszawę... Czekaj więc, i Mokokokoko...bums!...towską 849 wytną...?
Tylko kiedy...?

> Pozdrawiam!

Dołączam się... klap-klik ! :)

--