Re: HIS ? (OT)

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Tue 27 Feb 2001 - 00:11:07 MET

On 26 Feb 2001 16:57:11 +0100, crevman_at_link.pl (Tomasz Tomkowiak)
wrote:

>Bo takie strony to robia ci co doswiadczyli czegos takiego jak
>"twoj browser nie umie" czyli jak ty, ja etc. Reszta ma to
>gleboko gdzies bo IE-current rulez ;PPP Swiat schodzi na psy...

To, ze wymagany jest IE, to jeszcze nie taki wielki problem, w koncu
moge sobie zainstalowac dodatkowa przegladarke do ogladanie
niektorych, zle napisanych stron (chociaz strona ktora zmusza mnie do
dodatkowego wysilku stanowczo powinna zdjac rozowe okulary:).

Gorsze jest to, ze oprocz IE potrzebny jest jeszcze Flash, JavaScript,
Java, VBScript i cholera wie co jeszcze.

Ale dziwie sie tym wszystkim domoroslym webmasterom (acz sam jestem
domoroslym webmasterem:), bo napisac strone, ktora da sie ogladac w
kazdej przegladarce jest duzo latwiej, niz napisac taka, ktora dziala
tylko w jednej.

--
tek. sometimes i sit there and leech stuff, and sometimes i just sit.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.