Re: Neostrada a kwestia wlasnosci ...

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Tue 27 Feb 2001 - 00:18:21 MET

On Mon, 26 Feb 2001 13:29:52 -0000, moskit_at_irc.p-l (Marek Moskal)
wrote:

>[...]
>
>Przyjść i obejrzeć kabelki ;)

Naszło mnie takie pytanie, może jakiś prawnik mi odpowie:

a) Jednoznacznie i bezbłędnie udowodnić udostępnianie można tylko
przez przyjście i 'obejrzenie kabelków'.

b) Przy przyjściu i 'obejrzeniu kabelków' wymagana jest obecność
policjanta i nakaz przeszukania.

c) Do wystawienia nakazu przeszukania wymagane jest podejrzenie
popełnienia przestępstwa.

d) Złamanie warunków umowy z TPSA nie jest przestępstwem.

e) Zerwanie umowy ze strony TPSA bez udokumentowania złamania warunków
umowy jest karalne karami umownymi.

Mylę się co do punktu d) ? Bo co do e), to mylę się na pewno :)

--
tek. there are some unsolved misteries in your pillbox.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.