Re: Dziala. I to szybko. Nieprawdopodobne.

Autor: CooleR (mati21_at_poland.com)
Data: Sun 25 Feb 2001 - 18:18:16 MET

Użytkownik "Paul Radetzky" <radeckip_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości
| Zmienilem taka bzdurke. mswinsock na Trumpeta. W wersji 5.0 naprawde
| duzo zrobili. Ostatnia wersje jaka widzialem to 1.0 gdzies kolo 1997
| roku :))))) Nowy trumpet ma fajne logi, ale przy tym instalacje
| prostsza to windowsowskiego :))))
|
| I nie wiesza mi juz netu :)))))))

Nie wiesza netu mówisz??? Dostałem wirusa o nazwie zipped_files.exe.
Patchuje on plik wsock32.dll, a sam wirus to W95.MTX.dr. Od tamtego czasu
komputer wiesza mi się w necie. Wchodzę, a np. po 1 sek. albo 45 min. wiesza
się. Bardzo mnie to zaciekawiło, bo to może być rozwiązanie moich
problemów:) Ta wiadomość mogłaby iśc na prv, ale myślałem, że może inny
użytkowncy będą znali rozwiązanie.

System w98se, reinstalka nie pomogła!

Poza tym co to jest ten trumpet? Do czego to służy - czy to koniec moich
problemów:))))))))))))) Jeżeli to tak to :-* . Ach chętnie bym was uściskał
z radości :[ ]:

No i jeszcze na koniec: Mam NAV; wykrył zagrożenie, ale według niego
wsock32.dll jest oki, a komp ciągle wariuje (baza 22.02.01)