Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 13:31:10 MET

On 18 Feb 01 22:12:40 GMT, raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>Prawo nie ma nic wspolnego z moralnoscia. Prawo to prawo, a moralnosc to
>moralnosc. To, ze cos jest prawnie zabronione, niekoniecznie musi znaczyc
>ze jest moralnie naganne.
>Nie wypowiadam tu zdania na temat konkretnego przypadku sciagania divxow,
>itp. tylko ostrzegam przed utozsamianiem "nielegalne = moralnie naganne".
>Bo to bardzo niebezpieczne utozsamianie.

 Nie wiem. A czy morderstwo jest moralne? No chyba nie. A kradziez czy
paserstwo (piractwo) chyba tez nie. Chociaz moze nie dla kazdego, ale
w koncu zawsze kazdy pisze defaultowo IMHO. I ja pisalem IMHO.

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie