Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 13:31:09 MET

On Tue, 13 Feb 2001 13:35:52 +0000 (UTC), tomek_at_waw.pdi.net wrote:
> Dalej
>bedziesz prosil? Czy jednak kwestia piractwa domaga sie _rozwiazania_ a nie
>apelowania do ludzkich sumien.

 Tak sie sklada, ze i tak raczej nie bede takich rzeczy sciagal, nawet
jak bede mial kiedys stalke, a ze co, apelowac sobie nie moge o
moralnosc? To takie zle?

>Czy robiac spoldzielnie SDI postepuje moralnie nagannie?

 W zasadzie nie, bo dyskusja ta nauczyla mnie ze postepujesz cool, bo
jezeli ludzie chca i tak sciagac tylko divx/mp3/warez 24h to lepiej
gdy zapychaja 1xSDI niz 6xSDI.

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie