Re: konto shellowe - wilcza przysluga ????

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 20:28:20 MET

Dnia 23 Feb 01 o godz. 11:16, Michal Tatarynowicz napisal(a):

> W dodatku jeżeli nauczył się skutecznie, to może też bezmyślnie nie
> uruchomi załącznika do maila którego otrzymał od obcej osoby i tym
> samym uratuje sobie dane pod windowsem.
>
> Można wręcz powiedzieć, że ktoś _uratował_ jego dane podpowiadając mu
> "rm -rf" ;)

Tak, tak. Ja tez moge powiedziec, ze bandzior ktory cie pobil kijem
bejzbolowym na ulicy, uratowal cie byc w przyszlosci od smierci w
analogicznej sytuacji, bo po tym zdarzeniu, o ile wyciagniesz z niego
wlasciwe wnioski, to na pewno zapiszesz sie na kurs samoobrony... ;->
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl