czy warto podłączyć się do internetu przez astercity?

Autor: marino74_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 22 Feb 2001 - 04:19:51 MET

Witam wszystkich!
Mam mały problem. Otóż stoje przed dylematem, czy warto skorzystać z nowej
usługi astercity i podłączyć się przez ich kabel do sieci? Odwiedził mnie
ostatnio przedstawiciel ich firmy i opowiadał o samych plusach tej usługi.
Obecnie korzystam z SDI tepsy i w sumie jestem zadowolony, ale... no właśnie
ale. Ci z astera obiecują o wiele szybszą transmisje danych i prawie połowę
tańsze opłaty, ale... no właśnie, skądinąd słyszałem wiele złego o ich usługach
(astera), ale... (no już przepraszam ostatni raz te ale) ich człowiek mówił coś
o zupełnie nowych rozwiązaniach.
Mam prośbę, może ktoś orientuję się w tych sprawach, albo sam korzysta z tej
usługi to bym był bardzo wdzięczny za pomoc gdyby coś doradził. Z góry dziękuję
i pozdrawiam.

P.S. zapomniałem, dotyczy to Warszawy