Re: TRANSFER!!!

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Feb 2001 - 02:13:16 MET

On Mon, 19 Feb 2001 15:08:27 +0000 (UTC), Przemyslaw Maciuszko
<sal_at_gazeta.pl> wrote:

>Nie ma czegos takiego jak "host nalezacy do TPSA - TPI" ...
>Sprecyzuj moze co miales na mysli i pamietaj, ze TPI nie jest odpowiedzialne
>za to, co sie dzieje z pakietami po drodze miedzy klientem, a np. jakims
>serwisem, ktory prowadzi TPI (chocby newsy).

Po prostu przypadkiem wiem jakie łącza ma TPI i to raczej nie u nich
się zapycha -- nie świadczą aż tylu usług, żeby się zapychały.

Poza tym pingi i transfery do innych hostów należących do TPSA np.
główne dns'y, host na którym stoi strona główna itp. też są kiepskie,
więc to raczej nie chodzi o _ich_ łącza.

--
tek. your cow isn't.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.