Re: czy warto podłączyć się do internetu przez astercity?

Autor: piotros (piotrosek_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Feb 2001 - 09:16:46 MET

Użytkownik <marino74_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam mały problem. Otóż stoje przed dylematem, czy warto skorzystać z nowej
> usługi astercity i podłączyć się przez ich kabel do sieci? Odwiedził mnie
> ostatnio przedstawiciel ich firmy i opowiadał o samych plusach tej usługi.
> Obecnie korzystam z SDI tepsy i w sumie jestem zadowolony, ale... no
właśnie
> ale. Ci z astera obiecują o wiele szybszą transmisje danych i prawie
połowę
> tańsze opłaty, ale... no właśnie, skądinąd słyszałem wiele złego o ich
usługach
> [...]

Ja mam ACNa i sobie chwale, choc wysylanie z predkoscia 32kbitow/s nie jest
czyms rewelacyjnym przy najnizszym abonamencie... Wszystkie informacje na
temat oplat i predkosci znajdziesz na stronie www.astercity.net Najlepiej
jednak wychodzi oferta zintegrowana, jak sobie wezmiesz poza Interkiem
jeszcze telefon i TV, to w sumie placisz cos okolo 170 zl za same
abonamenty, a jak tylko sam Internet to 129zl...

Jezeli chodzi o porownanie z SDI, to za cene 160 zl masz 115200 bitow/s w
obie strony, stale IP, choc stale IP w ACNie tez sie da...

Jakbys mial jakies pytania to zapraszam na priva...

--
piotros