Re: Neostrada a kwestia wlasnosci ...

Autor: Krzysztof Kiełczewski (z domu) (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Wed 21 Feb 2001 - 19:23:52 MET

On Tue, 20 Feb 2001 17:36:45 +0100, "Wojtek Zak"
<zakvoy09_at_poczta.wp.pl> wrote:

[ciach]
>W Polsce, wbrew niekompetentnym dziennikarzom oraz ludziom, którzy z racji
>braku wiadomosci, czy lenistwa - braku zastanowienia się nad informacjami,
>które posiadają - nigdy nie było monopolu na Internet. Te określenia, jak
[ciach]

ROTFL.

I nie zapominaj, że wątek się zaczął od Neostrady - internetu dla osób
prywatnych.

(Po za tym się z Tobą zgadzam: usługodawca ma prawo sformuować umowę
jak mu się podoba. A że mi się to nie podoba to już inna sprawa)

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski