Re: SDI - czy tylko ja nie narzekam?

Autor: Pawel Szymanski (ever_at_kki.net.pl)
Data: Wed 21 Feb 2001 - 07:39:18 MET

On 20 Feb 01 20:54:11 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

[ciach]
>Generalnie placac te rachunki na poczcie (a robi to maaasa ludzi - wystarczy
>popatrzec na te kolejki na pocztach w dniach, w ktorych przypadaja terminy
>platnosci) i tak oplaty sa wyzsze.

to fakt. 2.70 za oplate. tyle, ze u mnie na poczcie najdluzsza kolejka
jaka spotkalem liczyla 2 osoby.
a w banku w ktorym mam konto (pko bp :( ) najkrotsza kolejka do dzialu
obslugi klientow indywidualnych byla tak gdzies na godzine czekania.
a tyle to ja niestety nie mam:( poczekam na stalke i sobie zaloze
konto w jakims banku z obsluga przez internet.
[ciach]
. Tylko wtedy... policz
>sobie ile kosztowaly bilety autobusowe :-)
nic. HINT: miesieczny.

Ever

--
4ever_at_astercity.net