Re: A propos newsow :)

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Wed 21 Feb 2001 - 03:16:26 MET

Adam i Karolina Gasiorowscy wrote:

> Taaaa...Na razie jeszcze nie wiem jak sie tym poslugiwac
> , strasznie to zagmatwali...

A ja też nie wiem. Przedtem był taki jakby osobisty profil tzn.
wypluwało dla konkretnego autora listę grup, na które wysyłał
i przy każdej grupie liczbę (postów, które wysłał). A teraz?
Jest coś takiego?

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl             Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny