Re: Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Tue 20 Feb 2001 - 12:47:08 MET

On Mon, 19 Feb 2001 18:52:56 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
<root_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:

>Dbanie sobie, a fakty sobie - już to tutaj opisywałem, przez parę miesięcy
>miałem <connection refused> co kilka dni, i tak przez parenaście godzin.

a czy na prawde problemem jest zmiana serwera news-ow na jakis
bardziej kameralny u jakiegos providera ???
Jak malo userow to tak czesto nie pada i chyba o to chodzi :-)

z pozdrowieniami
futszaK_at_TpsAsUX.com
0603 237728
"Rozsadny czlowiek dostosowywuje sie do swiata; nierozsadny czlowiek uporczywie
stara sie dostosowac swiat do siebie. Dlategoz wszelki postep zalezy od ludzi
nierozsadnych" - George Bernard Shaw