Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 18:52:56 MET

On Mon, 19 Feb 2001, Przemyslaw Maciuszko wrote:

> Wiesz co ...
> Cos Ci powiem - nie masz pojecia o czym mowisz ...

Otóż mam pojęcie, bowiem z dialupu korzystałem prawie cztery lata (z
przerwami, ale jednak), w tym parę miesięcy z news.tpi.pl, i bywało
różnie, zwykle gorzej niż bym chciał.

> Zycze chocby polowom firm, ktore prowadza jakies serwisy, zeby dbali tak o
> dany serwis jak administratorzy news.tpi.pl dbaja o tenze serwer ...

Dbanie sobie, a fakty sobie - już to tutaj opisywałem, przez parę miesięcy
miałem <connection refused> co kilka dni, i tak przez parenaście godzin.

GSN