Re: konto shellowe - wilcza przysluga ????

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Tue 20 Feb 2001 - 12:47:08 MET

On Tue, 20 Feb 2001 06:24:24 +0100, piotrek <pki_at_rubikon.net.pl>
wrote:

>Ja mysle, ze dyskusja powoli zmierza w kierunku ustalenia jak bardzo
>"debilny" moze byc user, zeby jeszcze mogl siedziec przy klawiaturze i
>nie zrobil sobie zbyt duzej krzywdy.

nie user, ale ten kto mu cos takiego podsunal

>Czy na pewno jest to problem polskiego internetu?

ci co tak glupio radza posrednio tak

z pozdrowieniami
futszaK_at_TpsAsUX.com
0603 237728
"Rozsadny czlowiek dostosowywuje sie do swiata; nierozsadny czlowiek uporczywie
stara sie dostosowac swiat do siebie. Dlategoz wszelki postep zalezy od ludzi
nierozsadnych" - George Bernard Shaw