Re: Neostrada a kwestia wlasnosci ...

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 22:18:24 MET

On 19 Feb 2001 12:53:28 GMT, "Jerzy Turynski" <jeter_at_polbox.com> wrote:

[----]

>Internet ABSTRAKCYJNIE nie różni się NICZYM od klasycznej poczty, więc
>gdyby np. listonosz twierdził, że mnie nie wolno wpuścić do WŁASNEJ sieci
>CD-ka (do której ABSOLUTNIE nie ma najmniejszego prawa w jakimkolwiek stop-
>niu się wtrącać, tak samo jak mu nic do tego, gdzie kończy się mój lokal
>i tym podobne dyrdymały), który właśnie w ramach jego usługi otrzymałem
>czy kupiłem od kumpla na drugim krańcu Polski, to zawołałbym z miejsca je-
>go szefa i zasugerował skierowanie delikwenta na badania psychiatryczne.

Zapoznaj się z regulaminem świadczenia usług Poczty Polskiej. Konkretnie z
punktami mówiącymi, czego *nie wolno* przesyłać pocztą. Albo nie, lepiej od
razu spróbuj przesłać pocztą bombę, pójdziesz siedzieć i będzie spokój. A
zresztą, ja już mam spokój.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow                 O