Re: konto shellowe - wilcza przysluga ????

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 21:24:21 MET

On Mon, 19 Feb 2001 21:00:15 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
<root_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:

>To bez znaczenia co to jest, faktem jest to co się stało i dlaczego, i kto
>się do tego przyczynił.

Dla mnie nie _bez_ znaczenia.

>Chwilunia, a kto mu to konto założył? Chyba jakiś admin, nie? Więc do tego
>admina powinien się w pierwszej kolejności zwrócić (ja wiem że to straszne
>uczucie się zwracać do admina, ale jednak).

Z pewnością. I zgodzę się w 100% że zwrócił się do niewłaściwych osób.

>A to już jest ocena moralno-etyczna.

Mhm.

>Ja używam pine, mi nie przeszkadza (nie mam wątków), więc się nie czepiam.

Różny punkt widzenia :-) Jarek jest u mnie praktycznie jedyną osobą z
często piszących, która rozwala wątki.

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl