Re: TRANSFER!!!

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 08:50:16 MET

On Thu, 08 Feb 2001 08:20:57 +0100, Jacek Rzeuski
<jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl> wrote:

>Zauwa=BF te=BF, =BFe 120*115,2kbps daje 13,8Mbps, a wiec i tak nawet przy=
>2*2Mbps, kt=F3re jest dedykowane dla HIS 2.0 (120 port=F3w) daje to ponad=
>trzykrotny overbooking. Pr=F3bowa=B3em na to zwr=F3ci=E6 uwag=EA CST zani=
>m SDI
>wesz=B3o do sprzeda=BFy, ale nic to nie da=B3o, bo nie by=B3o do czego po=
>d=B3=B1czy=E6
>wi=EAcej. Zreszt=B1 do dzis dostepnos=E6 port=F3w 34 czy 155Mbps jest nie=
>wielka.

Dla 16-tki jest przewidziany CiR 8kbps. Czy jest to CiR przeznaczony
dla calej polki, czy dla kazdego abonenta po 0,5kbps ???
Jaki CiR jest dla polki 120-tki ???
Jak bedzie wygladala sprawa CiR-u w momencie upgradeowania 120-tki do
wiekszych predkosci (jest cos takiego przewidziane) ???

No i wreszcie czy TPSA przewiduje w ogole skorzystanie z mozliwosci
rozwijania tej drogi (chodzi o Home Internet Salution) bedacej niczym
innym jak przystosowanie nie w pelni cyfrowej sieci do transmisji IP
???

A moze wobec faktu ze centrale wszystkich liczacych sie producentow
przewiduja opcjonalnie, a byc moze w niedalekiej przyszlosci
standardowo xDSL TPSA w ogole zrezygnuje z HiS-a na korzysc xDSL-ow
???

To sa pytania na ktore odpowiedz duzo wniesie do dyskusji.

Mi sie jednak osobiscie wydaje ze ekspolatowanie wyzej wymienionych
rozwiazan bedzie rownolegle, a decyzja bedzie nalezala do zarzadow
nizszego szczebla (w zaleznosci od miejscowej topologii sieci), a ceny
beda zalezne jedynie od koncowego transferu.

>to overbooking go nie zaboli. Oczywiscie pod warunkiem, ze te same
>zasady zastosuje sie do wszystkich. Inaczej zawsze bedzie tak, ze
>'sasiad z polki' bedzie uniemozliwial normalne uzywanie sieci.

czyli jednak CiR jest tylko do polki ???

z pozdrowieniami
futszaK_at_TpsAsUX.com
0603 237728
"Rozsadny czlowiek dostosowywuje sie do swiata; nierozsadny czlowiek uporczywie
stara sie dostosowac swiat do siebie. Dlategoz wszelki postep zalezy od ludzi
nierozsadnych" - George Bernard Shaw

--
Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl