Re: TRANSFER!!!

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 17:07:53 MET

Dawid Masztalerz wrote:

> Robie malutką ankietkte na temat przepustowosci łącza POLPAK - w róznych
> miejscach Polski. Kto moze niech cos napisze (mile widzane zobrazowanie
> transferow - u mnie 2kb i straty 50% do samego tylko routera)
U mnie czasem same straty, zadnych zyskow z tego SDI.

Najlepiej zrobmy kolorowa mape , gdzie kolor bedzie oznaczal predkosc
wyjscia w swiat do wybranych indeksowych serwerow.
Tak jak korkonet.
Popatrzysz rano na mape i od razu odejdzie ci ochota na internetowanie.
Cos a'la mapa prognozy pogody z telewizji.
Wyze i nize predkosci transferu.
Dariusz