Re: Kodeks Internauty 2 - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 08:50:18 MET

On Mon, 12 Feb 2001 22:35:42 GMT, radeckip_at_priv.onet.pl (Paul
Radetzky) wrote:

> c.) jak zobaczylem ukryte kamerki montowane w kafejkach (gdy wreszcie
>znalazlem sie w miejscu gdzie kafeje sa), to mi sie odechcialo,

oj dzidek nie narzekaj, czy Ty uwazasz ze jak jednak z druga kafejkaa
ledwie wyrabia na SDI to bedzie sobie glowe zawracac kamerkami ???

z pozdrowieniami
futszaK_at_TpsAsUX.com
0603 237728
"Rozsadny czlowiek dostosowywuje sie do swiata; nierozsadny czlowiek uporczywie
stara sie dostosowac swiat do siebie. Dlategoz wszelki postep zalezy od ludzi
nierozsadnych" - George Bernard Shaw

--
Czy masz już swoją stronę WWW? a stronę WAP ? http://wizytowka.pl