Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 13 Feb 2001 - 14:00:49 MET

On Tue, 13 Feb 2001 07:32:31 +0000 (UTC), tomek_at_waw.pdi.net wrote:

>Otwarcie? Alez otwarcie rezygnuja a w domciu, cichaczem ciagna DivX'y i
>empetrojki. No i co? Jak im zabronisz? Rozrywajac koszule na progu portalu?

 Ja tu nie jestem od zabraniania. Ja tylko odwolywalem sie do
sumienia. A Ty ciagle z tymi zakazami... Nie rozumiesz jeszcze? JAK
NIE CHCESZ TO OLEJ KODEKS! W moim i moze kogos jeszcze mniemaniu,
olewanie prosby o nieczynienie nielegalnych i szkodliwch rzeczy jest
moralnie naganne. Ale NIKT CI NIC NIE ZABRANIA! Conajwyzej w opinii
mojej i na pewno gdzies jeszcze paru osob postepujesz moralnie
nagannie.

 I nic wiecej. Dyskusja jest bezcelowa.

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie