Re: FTP (bylo: Tele2 - zmiana warunkow !!!)

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 23:37:15 MET

Tomasz Zielinski <tomash_at_fidonet.org.pl> wrote:
> Wytłumacz mi niegodnemu, do czego służy File Transfer Protocol...

Do pobierania/udostępniania plików. Jeśli nie widzisz różnicy, wyślij
mi jakiś drobny plik przez FTP. Czekam.

*ziew*

ps. Mówiąc `wyślij mi plik' mam na myśli dokładnie to. Nie chcę/nie
mogę/nie zamierzam tego pliku skądkolwiek ściągać. I nie powinien tego
pliku dostać nikt poza mną. Powodzenia.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Jeśli chodzi o dosetęp do dokumentacji to Windows w porównaniu do