Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 23:35:45 MET

On Mon, 12 Feb 2001 08:22:24 +0000 (UTC), tomek_at_waw.pdi.net wrote:

>Oho...Ameryke odkryles. I trzeba bylo kilkuset listow zeby dojsc do wniosku,
>ze DivX i mp3 sa nielegalne? I ze trzeba z tym walczyc? A moze jeszcze masz
>pomysl jak?

 Nijak sie to ma do kodeksu internauty i chyba do polipa w ogole.
Wciaz ludze sie, ze paru ludzi mogloby zrobic nie wiem komu wielka
uaske i stwierdzic "och! poswiecimy sie! nie bedziemy zatykac lacz
miedzynarodowych nielegalnymi danymi!"

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie