Re: decydujace pytanie

Autor: ^^Mag^^ (rkwasny_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 11 Feb 2001 - 08:16:57 MET

> Kupic switcha acorpa ktory bedzie przynajmniej 150 zl tanszy ;))
> Ale jesli masz wybierac z tych dwoch to oczywiscie wybierz switcha!
> To tylko 50zl a bedziesz mial same korzysci, tj. 10xwiekszy transfer, brak
> kolizji etc.

Cze
Transfer oczywiscie tylkow sieci wewnętrznej.
Ja bym sie powaznie zastanowił nad podziałem SDi na 7 osób.
Jak wszyscy zaczną warezy mp3-ójki itp ściągac to zaden nawet najlepszy
switch wam nie pomoze.
Hint:
Inne szybsze słałe łącze.LUb 2x SDI ale nie wiem jak z tym sprawa wygląda.

--
Pozdrowionka
^^Mag^^