Re: SDI - czy tylko ja nie narzekam?

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 10:28:26 MET

fOn Sat, 10 Feb 2001 10:14:52 +0100, Marcin Cerkiewnik
<cyrkiel_at_hoth.jmg.com.pl> wrote:

>Nie uogolniaj. To TPSA ma kiepskie wyjscie na swiat.
>A poradzic mozesz: zmien ISP.

niekoniecznie trzeba od razu zmieniac, wystarczy zalozyc sobie shell-a
u providera majacegolacze do TPNet-u i do innego szkieletu i po
problemie, ja tak mam i jestem zadowolony, pomimo ze na razie jeszcze
jestem skazany na 0202122, jednakze jesli SDI chodzi tak samo jak
0202122 (nie gorzej) to taki sposob powinien pomoc.

Sobota rano, najnowszy kernel (2.4.cos) schodzil w minute (oczywiscie
na dysk providera), gdzie w tym samym czasie na 4Mbps do Polpak-T
minute trwalo wyswietlenie katalogu. Oba przypadki dotyczyly serwerra
ftp.funet.fi

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |