Re: polpak wroclaw co za dno

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 10:28:31 MET

On Mon, 05 Feb 2001 21:31:35 +0100,
=?ISO-8859-2?Q?Rados=B3aw_Pop=B3awski?= <radekp_at_alpha.net.pl> wrote:

>W obecnej sytuacji posiadanie SDI to średni komfort, bo dziala tak samo jak
>dodzwaniany, np. pakiety po Wrocławiu latają przez Warszawę itp.

wiesz co, ja bym nawet nie narzekal gdybym mial dostep przez modem
28800 taryfikowany jak SDI
To ze pakiety do innych sieci szkieletowych lataja przez Warszawe nie
jest jeszcze tak zle, gorzej jak przy maksymalnie oszczednym
korzystaniu z Sieci przychodzi miesieczny rachunek jak za SDI to krew
czlowieka zalewa

>Wiesz, jak Ty słuchasz panienek w BOK-u, to...
>Coś takiego jak najbardziej podlega reklamacji i jak najbardziej można to
>wyegzekować (30% zwrotu opłat za kilka miesięcy).
>No, ale zamiast reklamacji, to wygodniej jest siąść bezczynnie na dupie i
>napisać list na polipa ze skargą, że expierdowe sztuczki nie działają...

o widzisz, tu mamy sedno sprawy, ludzie zamiast uderzxyc we wlasciwe
miejsca sieja lament na news-ach, pomimo ze mogliby sami sobie pomoc

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |