Re: Kodeks Internauty 2 - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: bot (bot_at_SPAMWON.ahoj.pl)
Data: Sun 11 Feb 2001 - 22:41:46 MET

On Sun, 11 Feb 2001 19:45:40 GMT, radeckip_at_priv.onet.pl (Paul
Radetzky) wrote:

> W polskim prawie rozne sie rzeczy dzieja :))) Ostatnio gosc ktory
>sie wlamal dostal chyba 3 lata bezwzglednej paki (nie wiem jakim cudem
>i jakim prawem).
Zniszczyl dane warte wg. poszkodowanego 5000 PLN.
3 lata pudla dostal na pokaz bo sad uznal ze nalezy pogrozic chakierom
paluszkiem... "Chuliganstwu w necie mowimy stanowcze niet !!!"
Gostek ktory stracil dane - sam je wycenil, sam doszedl do tego kto i
czym zrobil mu bubu...
Sad nie wzial pod uwage ze wlam nastapil tylko dzieki temu ze facet
mial na kompie "wirus Kon Trojanski" (tak to napisala jedna 'mondra'
gazeta).

Wasz bot