Re: Kodeks Internauty 2 - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 11 Feb 2001 - 20:45:40 MET

On 10 Feb 01 22:31:07 GMT, smolik_at_stanpol.com.pl (Gotfryd Smolik -
listy dyskusyjne) wrote:
> A co do "ping" - toż to przecież podstawowy test czy sieć działa,
>czyż nie ? A ty sie nadawcy chesz przyczepić...
> -:)

 W polskim prawie rozne sie rzeczy dzieja :))) Ostatnio gosc ktory
sie wlamal dostal chyba 3 lata bezwzglednej paki (nie wiem jakim cudem
i jakim prawem). Ale jezeli karne by tego nie uwzglednialo, bardzo
prawdopodobne byloby zwykle wytoczenie dlugiego, aczkolwiek
satysfakcjonujacego powodztwa cywilnego o spowodowanie szkody czy
czegos w tym stylu.

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie